Brutes - Page 5

Brutes

Post just about everything that isn't directly related to Spring here!

Moderator: Moderators

User avatar
Snipawolf
Posts: 4357
Joined: 12 Dec 2005, 01:49

Re: Brutes

Post by Snipawolf »

This game is just about as random as it gets.
User avatar
Hoi
Posts: 2912
Joined: 13 May 2008, 16:51

Re: Brutes

Post by Hoi »

Hoi is 1337 goes to level 8!
Speed improved. Bonus: Herculean Strength

Ooh Yes.
repagel
Posts: 1
Joined: 10 Apr 2009, 09:19

Re: Brutes

Post by repagel »

http://regepalb.mybrute.com

i pupilled everyone else so help please =]
BaNa
Posts: 1562
Joined: 09 Sep 2007, 21:05

Re: Brutes

Post by BaNa »

repagel wrote:http://regepalb.mybrute.com

i pupilled everyone else so help please =]
I will if you install spring, play 3 games of BA and send me the replays!
User avatar
Columbus
Posts: 156
Joined: 12 Jun 2006, 09:34

Re: Brutes

Post by Columbus »

Pretty fun game!
BTW I'm ByteWize, although I suck, cuz I still haven't gotten any weapons :P
User avatar
bobthedinosaur
Blood & Steel Developer
Posts: 2695
Joined: 25 Aug 2004, 13:31

Re: Brutes

Post by bobthedinosaur »

Was reading somewhere that brutes tries to install something on your computer for FF and IE users, that is a potential security threat and may allow other malware to be installed onto your computer. The claims however, are being debated.
User avatar
Snipawolf
Posts: 4357
Joined: 12 Dec 2005, 01:49

Re: Brutes

Post by Snipawolf »

Yeeah, I heard it's a false positive, a lot of times.

Also heard it installs a trojan to your comp, a lot of times...
User avatar
TheBigPK
Posts: 235
Joined: 22 Jun 2007, 09:24

Re: Brutes

Post by TheBigPK »

http://ca-ren-ta.mybrute.com

lol, it would be a great platform to distribute trojans on though haha.

Edit; lmao, found a good way to level up. Your brute will get exp when pupils raise levels... so you can go do matches with unpassworded pupils and level your brute up when he cant fight. EPIC WIN! Please make me some pupils for sharing this :D lol, you dont have to level them I'll do it :P.
User avatar
Spawn_Retard
Posts: 1248
Joined: 21 Dec 2006, 14:36

Re: Brutes

Post by Spawn_Retard »

TheBigPK wrote:http://ca-ren-ta.mybrute.com

lol, it would be a great platform to distribute trojans on though haha.

Edit; lmao, found a good way to level up. Your brute will get exp when pupils raise levels... so you can go do matches with unpassworded pupils and level your brute up when he cant fight. EPIC WIN! Please make me some pupils for sharing this :D lol, you dont have to level them I'll do it :P.
Welcome to last month, one pupil per ip.
User avatar
Jazcash
Posts: 5302
Joined: 08 Dec 2007, 17:39

Re: Brutes

Post by Jazcash »

TheBigPK wrote: Edit; lmao, found a good way to level up. Your brute will get exp when pupils raise levels... so you can go do matches with unpassworded pupils and level your brute up when he cant fight. EPIC WIN! Please make me some pupils for sharing this :D lol, you dont have to level them I'll do it :P.
Old news is old.
User avatar
rattle
Damned Developer
Posts: 8278
Joined: 01 Jun 2006, 13:15

Re: Brutes

Post by rattle »

There's a script to reconnect your router and another, which deletes your flash cookies and automates the new pupil process by simulating mouse movement and keystrokes. Pity that I don't have a router
User avatar
bobthedinosaur
Blood & Steel Developer
Posts: 2695
Joined: 25 Aug 2004, 13:31

Re: Brutes

Post by bobthedinosaur »

i never had a problem with making limitless pupils
Jish
Posts: 49
Joined: 20 Apr 2009, 17:24

Re: Brutes

Post by Jish »

hey whered this thread come from i didnt see it before lol
User avatar
smoth
Posts: 22306
Joined: 13 Jan 2005, 00:46

Re: Brutes

Post by smoth »

bobthedinosaur wrote:i never had a problem with making limitless pupils
i only have 2
User avatar
Weaver
Posts: 644
Joined: 07 Jul 2005, 21:15

Re: Brutes

Post by Weaver »

http://pryz-fyghta.mybrute.com/fight/126233861

Enjoy it while it's still viewable.
User avatar
Spawn_Retard
Posts: 1248
Joined: 21 Dec 2006, 14:36

Re: Brutes

Post by Spawn_Retard »

What the hell, who's weaver? :shock:
User avatar
Jazcash
Posts: 5302
Joined: 08 Dec 2007, 17:39

Re: Brutes

Post by Jazcash »

He just came back to spam his brute link :P
User avatar
Spawn_Retard
Posts: 1248
Joined: 21 Dec 2006, 14:36

Re: Brutes

Post by Spawn_Retard »

JAZCASH wrote:He just came back to spam his brute link :P
I must have ignored him all this time, or is this fellow unactive?
User avatar
JohannesH
Posts: 1793
Joined: 07 Apr 2009, 12:43

Re: Brutes

Post by JohannesH »

Spawn_Retard wrote:
JAZCASH wrote:He just came back to spam his brute link :P
I must have ignored him all this time, or is this fellow unactive?
Well look into his old posts if you're interested
User avatar
Weaver
Posts: 644
Joined: 07 Jul 2005, 21:15

Re: Brutes

Post by Weaver »

Spawn_Retard wrote:
JAZCASH wrote:He just came back to spam his brute link :P
I must have ignored him all this time, or is this fellow unactive?

I still visit regularly, every now and then my interest is piqued and I may post something.
Post Reply

Return to “Off Topic Discussion”