Mod in Dev: TA Infinite War - Page 2

Mod in Dev: TA Infinite War

Discuss game development here, from a distinct game project to an accessible third-party mutator, down to the interaction and design of individual units if you like.

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BytesBR
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Re: Mod in Dev: TA Infinite War

Post by BytesBR »

Well, i cant found the program Servo! Where i can get?

Cool now we have a ten units on model! And we need a Sound Artist for make the sounds, Ty.
exdeath
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Joined: 15 Jun 2008, 08:18

Re: Mod in Dev: TA Infinite War

Post by exdeath »

*speaking in portuguese to make easier to him understand*

Cara sou brasileiro tb, uma dica para voce pense em um conceito e desenvolva a id├â┬®ia do seu mod em cima, pense em um conceito em cima do total anihilation e fa├â┬ºa um mod em cima disso.
Exemplo do que seria esses conceitos, id├â┬®ias.

Um mod que tenta fazer o total anihhilation ficar mais balanceado (ja tem zilhares nem tente essa).

Um mod que deixa o total anihhilation "maluco", lembra aqueles jogos piratas do street fighter 2 onde o ken soltava uns 4 hadouken ao mesmo tempo, entao poderia ser fazer algo assim, onde unidades poderiam andar mais rapido, ser construida mais rapido, soltar tiros mais poderosos, etc... (nao sei se tem um mod para spring assim).

Um mod que faz o total anihhilation mais realista.

Um mod que transforma o jogo em uma mistura de rts/fps (ja vou lhe falando que a parte fps da engine spring nao ├â┬® muito boa.

Nao to falando q essas id├â┬®ias sejam boas (ou sejam ruins) isso sao s├â┬│ ideias do que seriam ide├â┬ís para se ter como base para se comce├â┬ºar a criar a ideia do jogo em cima disso. Ao inves de fazer do jeito que voce esta fazendo.

Se for dar uma resposta a mim, faça em ingles se a gente ficar conversando em portugues aqui o pessoal vai ficar com raiva.
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BytesBR
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Joined: 20 Sep 2008, 19:04

Re: Mod in Dev: TA Infinite War

Post by BytesBR »

Rs, Ok

But where i download the Servo? :evil:

Well i will creat a news factions (Orion, Core Optics, Gnisis and Prima)
[Krogoth86]
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Joined: 23 Aug 2007, 19:46

Re: Mod in Dev: TA Infinite War

Post by [Krogoth86] »

You can get Servo here but don't expect too much:
http://www.fileuniverse.com/?p=show&a=it&id=193

It's buggy, never was really finished and you have to correct the code it spits out. It's good for visualizing the rotations / movements you apply though. Maybe have a look at the TA3D project - it seems they have a self-written editor capable of animation too. It didn't work for me yet as it seems you have to have a complete TA installation for that...
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Pressure Line
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Re: Mod in Dev: TA Infinite War

Post by Pressure Line »

Upspring can do it too :)
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BytesBR
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Re: Mod in Dev: TA Infinite War

Post by BytesBR »

Pressure Line wrote:Upspring can do it too :)
I will test, thanks!
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