Search

Search found 279 matches

by Coresair
03 Nov 2011, 07:05
Forum: Off Topic Discussion
Topic: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.
Replies: 38
Views: 1903

Re: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.

If you really hate origins use the crack, lol.
by Coresair
02 Nov 2011, 23:39
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

Dominion is alright if you only want a quick fix for your first win of the day bonus (what I have been doing lately). I dunno, for arranged play dominion is also fun. Solo Q dominion would be AWFUL to play all the time, so many retards. I still prefer SR by a very long shot....also in arranged teams...
by Coresair
02 Nov 2011, 22:24
Forum: Off Topic Discussion
Topic: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.
Replies: 38
Views: 1903

Re: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.

People reacted similarly all the same...
by Coresair
02 Nov 2011, 22:21
Forum: Off Topic Discussion
Topic: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.
Replies: 38
Views: 1903

Re: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.

Looks alright to me, People had the same reaction to steam too....
by Coresair
02 Nov 2011, 21:38
Forum: Off Topic Discussion
Topic: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.
Replies: 38
Views: 1903

Re: so yeah, F you EA, the epic tale of smoth shit evening.

BF3 on Xbox360....? no wonder your pc wouldn't boot for you! I wouldn't either...

P.S. You can work around origins (sort-of) by setting origins as a steam-game. You then launch origins by steam and BF3 with it. You can use the steam HUD ingame and it all closes when your done playing.
by Coresair
02 Nov 2011, 05:38
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

Played one on dominion, Seems like a meh 1v1 champ, decent AOE presence though. Then again, maybe the weak 1v1 champ part was because I was olaf....
by Coresair
01 Nov 2011, 20:27
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

It seems like they would be too easily to kite without some sort of snare/range.
by Coresair
14 Oct 2011, 01:52
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Bulldozer
Replies: 6
Views: 764

Re: Bulldozer

Pathetic. Worse core performance than phenom II which was already YEARS behind intel. So what if there are 8 cores now? most people will never use 8 threads (even then, the performance increase is minimal compared to running HT on an i7 2600(k)). Half of those who DO use that many threads are better...
by Coresair
04 Oct 2011, 02:08
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

People complain about trynd? try late game AD sion. I normally play him AP but I tried him as AD.

Holy shit, his ulti might as well be a 30 second endless rage, because if he is beating on something with it on he isnt going ANYWHERE. Oh yeah, neither is your team.
by Coresair
03 Oct 2011, 21:26
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

DOWNS, LOTS OF DOWNS
by Coresair
01 Oct 2011, 16:37
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Battlefield 3
Replies: 27
Views: 2882

Re: Battlefield 3

Seems to be more like BF2 than the consolized meh that was the BC series. So that is a good thing.
by Coresair
30 Sep 2011, 21:31
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Battlefield 3
Replies: 27
Views: 2882

Re: Battlefield 3

Meh, Vram doesnt seem to be a big deal unless you are running SLI for some reason. One of my GTX 460s can run it fine on ultra (1080p 4xaa), but two of them causes stuttering and general choppiness. My first issue with sli, Ill just mark that up to the game being a beta. Worst comes to worst I have ...
by Coresair
30 Sep 2011, 08:07
Forum: Off Topic Discussion
Topic: Battlefield 3
Replies: 27
Views: 2882

Battlefield 3

Anyone playing the beta? I downloaded today and was quite impressed. The gameplay is solid so far, but I need to play more to form an opinion on that. The graphics on the other hand blew me away, playing on ultra is incredible....And supposedly the final release will have even better graphics....I j...
by Coresair
28 Sep 2011, 04:09
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

Addicted to dominion :|
by Coresair
16 Sep 2011, 23:03
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

~Nothing to see here, move along~
by Coresair
15 Sep 2011, 04:58
Forum: Off Topic Discussion
Topic: AAH WTF MANTIS!
Replies: 9
Views: 546

Re: AAH WTF MANTIS!

I used to have a terrarium full of different colored (just shades of green/blue/brown) manti I found and liked when I was young. I remember really being curious why some were eating the others, then I saw the eggs...none ever hatched in captivity but it sure was neat to watch for a little kid. I als...
by Coresair
15 Sep 2011, 01:26
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

I call BS, you cannot get banned for a single leave. Hell smoth leaves left and right and he is still around :?
by Coresair
15 Sep 2011, 00:32
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

If the enemy can steal your blue without harm you will have VERY weak ganks or have to return to base often. Protecting blue is one of the most important things for jungle fiddles to do....
by Coresair
13 Sep 2011, 23:47
Forum: Off Topic Discussion
Topic: AAH WTF MANTIS!
Replies: 9
Views: 546

Re: AAH WTF MANTIS!

Mantises rare? Where I live we have little babies EVERYWHERE certain times of year, and the big ones are usually in the bushes around the house. They are neat though, I used to play with them non-stop when I was a little kid. You must have pissed it off to get it to attack you though, from my experi...
by Coresair
13 Sep 2011, 23:32
Forum: Off Topic Discussion
Topic: League of Legends
Replies: 1040
Views: 72582

Re: League of Legends

Why would you not just start at blue?

Go to advanced search